اخبار و مقالات تبلیغات تلویزیونی

چرا تلویزیون اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی را در حد برچسب تخلیه چاه پایین می آورد؟

چرا تلویزیون اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی را در حد برچسب تخلیه چاه پایین می آورد؟

تاریخ
اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی
چرا تبلیغات تلویزیونی می تواند موجب هدر رفتن بودجه تبلیغاتی شما بشود؟

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی

رابطه تبلیغات تلویزیونی و صنعت
اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی

رابطه تبلیغات تلویزیونی و صنعت

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی | اولین فولکس قورباغه ای برخلاف آنچه شاید بخاطر بیاورید، خودروی نامتعارفی نبود و تا وقتی چند تیزر تبلیغاتی درخشان نجاتش دادند، فروش خوبی نداشت. بر مبنای این کمپین تبلیغات چاپی و تلویزیونی، این اتومبیل طی بیش از پانزده سال در آمریکا سوددهی داشت.
نخستین خودروی فولکس قورباغه ای، نمونه بارز قدرت رابطه ی تلویزیون و صنعت است.
رابطه ی تلویزیون و صنعت نیم قرن به طول انجامید، یک زمان طولانی، آنقدر طولانی که سازندگان تیزرهای تبلیغاتی اولیه حالا از بین ما رفته اند.
و مشکل همینجاست، رابطه ی تلویزیون و صنعت دارد از هم می پاشد و اغلب بازاریاب ها نمی دانند در برابر این مشکل چه بکنند، تلویزیون دیگر مثل قدیم جواب نمی دهد، این را شرکت های بزرگی می گویند که ۳۰ سال پیش با کمک تلویزیون مشهور شدند، چیزی که الان مهم است محتوای تبلیغ است، یعنی اهمیت سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی.

اصول ساخت تیزر تبلیغاتی

اصول پایه ای نانوشته و رازهایی در مورد ساخت تیزر تبلیغاتی که هیچکس به شما نمی گوید

پس چرا شبکه های تلویزیونی اینهمه مانع برای محتوای تیزر تبلیغاتی ایجاد می کنند؟
اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی

پس چرا شبکه های تلویزیونی اینهمه مانع برای محتوای تیزر تبلیغاتی ایجاد می کنند؟

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی | وقتی برای عقد قرارداد تبلیغات تلویزیونی اقدام می کنید با مجموعه ی غیر قابل باوری از ممیزی ها و محدودیت های تبلیغاتی روبرو می شوید، انگار نه انگار که قرار است میلیاردها تومان هزینه کنید و انگار نه انگار که شما مشتری هستید، آنها حتی در اجزاء ریز تیزر تبلیغاتی شما دخالت می کنند تا مطمئن شوند معمولی می مانید!، در نهایت یک تیزر مضحک و بی سر و ته دارید که اگرچه ممکن است در اثر تکرار زیاد نتایجی حاصل کند ولی تقریبا غیر ممکن است مثل دهه ۷۰ نتیجه ی انفجاری داشته باشد.
پس هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی چیست؟
اگر بجای تیزر تبلیغاتی  یک دست نوشته که شماره تماس و محصولتان را روی آن قرار دارد ۳۰ ثانیه نمایش دهید جالب توجه تر نیست؟ ولی این هم احتمالا ممنوع است.

تفاوت خدمات ما با دیگران

ویژگی های منحصربفردی که در هیچ شرکت تبلیغاتی پیدا نخواهید کرد

آیا زمان انقراض تبلیغات تلویزیونی فرا رسیده؟
اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی

آیا زمان انقراض تبلیغات تلویزیونی فرا رسیده؟

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی | اجازه بدهید با یک مثال تاریخی شرایط را بررسی کنیم، حدود سال ۱۹۰۰، ۱۰۰٫۰۰۰ اسب در نیویورک وجود داشت. لندن در سال ۱۹۰۰، ۱۱٫۰۰۰ تاکسی با نیروی محرکه اسب داشت. همچنین چند هزار اتوبوس وجود داشت که هر کدام در روز ۱۲ اسب لازم داشتند و در مجموع بیش از ۵۰٫۰۰۰ اسب لازم بود. به علاوه درشکه ها، ارابه ها و وسایل دیگر هم بود که همه به طور مداوم مشغول رساندن کالاهای مورد نیاز شهرهای در حال رشد بودند. همه ی حمل و نقل کالاها و انسانها با اسب انجام می شد.
آن روزها اگر کسب و کاری مرتبط با اسب ها داشتید، کارتان سکه بود. چند سال بعد با برق رسانی و اختراع موتورهای درون سوز، راه های جدیدی برای جا به جایی افراد و کالاها بوجود آمد. در سال ۱۹۱۲، ماشین ها در نیویورک بیشتر از اسب ها شدند و در سال ۱۹۱۷ آخرین ماشینی که اسب آن را می کشید از رده خارج شد.
پس از طی دوازده سال، کسب و کار شما از بالاترین سطح به وضعی رسید که بیش از نیمی از درآمدش را از دست داد. پنج سال بعد کسب و کارتان ورشکسته شد و همه ی دانش، ارتباطات صنعتی و مهارتهایتان کاملا منسوخ شد. اتفاقی که با گسترش اینترنت برای تلویزیون در حال روی دادن است.
چیزی که باید بدانید این است که شبکه های تلویزیونی دارند کاملا تجاری و حرفه ای عمل می کنند، اما به نفع تجارت خودشان نه شما! هر چقدر ذهن سفارش دهندگان پخش تبلیغات تلویزیونی به این سو برود که تکرار زیاد تیزر تبلیغاتی موثر است و نه محتوای ممتاز و جنجالی آن، خب اینطور بهتر اهداف تجاری شبکه تامین می شود.
اگر قرار باشد شما در ۲ هفته ی اول پخش تیزر تبلیغاتی نتیجه های قابل توجهی بگیرید که کل حجم تولید و فروش شما تامین شود و تا دو سال آینده پیش خرید داشته باشید، خب چه دلیلی دارد که تبلیغات تلویزیونی خود را ادامه دهید و برای آن پول پرداخت کنید.
تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که با حذف بودجه پخش تبلیغات تلویزیونی خود دهها تیزر تبلیغاتی عالی و جنجالی بسازید و دیر یا زود یکی از آنها وایرال می شود و برند شما پایگاه مردمی قدرتمندی ایجاد کند که مستقیما موجب فروش می شود.
شاید به این فکر بیافتید که اگر تلویزیون جواب نمی دهد، پس چطور مشتری دارند، خب دارند! چون همه شکست نمی خورند، ولی شما فقط برنده ها و آنها که ماندند را می بینید نه آنها که شکست خوردند.
شرکتهای کوچک و متوسط برای تلویزیون فقط منبع درآمد هستند و شرکت های بزرگ وجهه رسانه، آنها سالانه صدها میلیارد تومان هزینه می کنند، معمولا به ندرت جایی برای رقابت یک شرکت جدید باز می شود.
این یک موضوع در ارتباط با کشور ما نیست، تلویزیون دیگر رسانه اول برای پخش تیزر تبلیغاتی نیست و این موضوع را سالهاست رسانه ها و شرکت های تبلیغاتی می دانند.
طبیعی است که وقتی منافع آنها در دیر نتیجه گرفتن شما باشد اینکار را انجام دهند، چون صنعتشان در حال تغییر و نابودی است و داشتن مشتریان وابسته به تبلیغ، برایشان حکم مرگ و زندگی دارد.
آنها ترجیح می دهند تیزرهای تبلیغاتی که باید سردمدار خلاقیت و نوآوری باشند، بیشتر شبیه آگهی های صفحه نیازمندی های روزنامه باشد، همه یک شکل و فرم، جالب توجه بودن یک تیزر تبلیغاتی آنها را نگران می کند، چون انتظار مشتریان را بالا می برد، آنها پیرمردها را ترجیح می دهند، با هم راحت باشیم، در عصر تکنولوژی بدنبال فسیل ها هستند.

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی

حال اجازه دهید تفاوت عصر تلویزیون - صنعت را با عصر پسا تلویزیون مقایسه کنیم:

عصر تلویزیون - صنعت
عصر پسا تلویزیون
محصولات معمولی
محصولات چشمگیر
تبلیغ برای همه
تبلیغ برای گروه های ویژه هدف
دوره های طولانی مدت پخش تیزر تبلیغاتی
چرخه های کوتاه با تیزرهای تبلیغاتی جنجالی
ایجاد تغییرات کوچک
ایجاد تغییرات انفجاری و بزرگ
تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی استاندارد و ممتاز
قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن

بازگشت اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی
اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی

بازگشت اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی | فولکس قورباغه ای جدید را بیاد بیاورید، مخاطب آن جوانها هستند، تیزرهای تبلیغاتی زیادی ساخته ولی به ندرت در تلویزیون دیده شده، چرا؟ چون مخاطب آن جوانها هستند و جوانها الان سرگرمی های دیگری دارند، بویژه تیزرهای تبلیغاتی که برای جوانان امروزی جذاب است، احتمالا در تلویزیون قابل پخش نیست.
ممکن است تبلیغات تلویزیونی مک دونالدز، مارلبارو، باربی یا یونایتد ایرلاینز را بیاد بیاورید که در سطحی گسترده در همه جای دنیا پخش میشد،
ولی برندهای امروزی راه دیگری را انتخاب کردند، استارباکس، دکتر برانرز، لینوکس، فولکس قورباغه ای جدید و دهها برند امروزی به چشمگیر بودن تیزر تبلیغاتی شان اهمیت می دهند.
نگاهی به موفقیت تیزر تبلیغاتی بلندتک بیاندازید و از خود بپرسید آیا زمان تغییر فرا رسیده است؟
شاید حالا وقت آن است که برنامه تبلیغاتی و ساخت تیزر تبلیغاتی خود را با دیدگاه های تازه هماهنگ کنید، تا از جریان تغییرات عقب نیافتید.

تیزر تبلیغاتی بلندتک

چطور تصادفی عجیب مرا به یک برند جهانی مبدل کرد!
خلاصه داستان موفقیت Blendtec از زبان تام دیکسون

4.5/5

نظر یکی از دوستان خود را در مورد اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی بپرسید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا کد امنیتی را وارد کنید: *