ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی پیچیدگی ها و نکات زیادی دارد، یکی از مهمترین انتخاب ها، انتخاب سبک ساخت تیزر تبلیغاتی است، می دانید نوع تیزر تبلیغاتی باید به تناسب محصول، اهداف تبلیغاتی، فرهنگ، نوع مخاطب و پارامترهای تاثیرگذار دیگر انجام شود، در این مطلب ما سعی می کنیم انواع تیزر تبلیغاتی و نوع استفاده ی آنها را تا حد ممکن توضیح دهیم.

تولید تیزر تبلیغاتی
سبک های طراحی تیزر تبلیغاتی

انواع ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن
ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن سه بعدی

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن سه بعدی به دلیل انعطاف پذیری و تنوع آن، کاربردهای زیادی پیدا کرده است، به همین سبب سعی می کنیم به طور خلاصه موارد پر کاربرد تیزر انیمیشنی را در اینجا توضیح دهیم.
بخش مهم و جالب تولید تیزر تبلیغاتی انیمیشن سه بعدی این است که در سال ۱۳۹۸ در یک تحقیق دانشگاهی مشخص شد بیش از نیمی از برندهای داخلی با تیزر تبلیغاتی انیمیشن به شهرت رسیده اند، به همین دلیل هر روز میزان سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن سه بعدی بیشتر می شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن سه بعدی واقع گرا

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن شبیه سازی با حالت واقع گرایانه، گاهی اوقات جایگزین ساخت تیزرهای تبلیغاتی رئال می شود، در واقع اگر سناریو تیزر تبلیغاتی حول محور یک محصول باشد، در اکثر موارد ساخت یک تیزر تبلیغاتی انیمیشن، هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه گزینه بهتری است.

استفاده از این نوع تیزر اینقدر گسترده شده که تقریبا در تیزرهای تبلیغاتی خارجی با موضوع محصول، فقط از انیمیشن سه بعدی واقع گرایانه استفاده می شود، چون علاوه بر جاذبه تصویری زیاد، بسیارکنترل پذیر و موثر است.
تولید تیزر تبلیغاتی انیمیشن سه بعدی واقع گرا به شکلی انجام می شود که بیننده تفاوت محصول واقعی را از انیمیشن تشخیص نمی دهد و محصولی که به صورت انیمیشنی ساخته شده را واقعی فرض می کند، حالا با انیمیشن می توان هر حرکتی با محصول زد، محصولات حرکت می کنند، می رقصند، تکه تکه شده و دوباره به هم می پیوندند، همه اینها فقط با جادوی انیمیشن امکان پذیر است.
بعضی از تیزرهای امرسان، برخی از تیزرهای تبلیغاتی سونی، تعداد زیادی از تیزر های تبلیغاتی اپل و گوگل، تعداد زیادی از تیزرهای تبلیغاتی روغن موتور، تیزر شیرآلات ایران دوش، روغن موتور سینولکس و بسیاری تیزرهای دیگر، انیمیشن سه بعدی است.

روش های تماس با ما

برای استعلام دقیق تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی با ما تماس بگیرید

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن سه بعدی فانتزی

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن سه بعدی فانتزی یکی از جالبترین و موفق ترین روش های معرفی محصول است، اگرچه بسیاری از شرکت ها تصور می کنند که باید با مخاطب خیلی رسمی برخورد کنند، از دید آماری، سریعترین راه شهرت در بین مردم، تولید تیزر تبلیغاتی انیمیشن فانتزی است، تیزر تبلیغاتی انیمیشن، مای بی بی را بر سر زبانها انداخت، لپ لپ را به سرعت مشهور کرد و بستنی میهن را معروف و پرفروش کرد، برند چی توز تقریبا هیچ تیزر تبلیغاتی غیر انیمیشنی نداشته و دهها شرکت دیگر که با ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن، سریعتر از دیگران به موفقیت رسیده اند.

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن سه بعدی ساختمانی

انیمیشن های ساختمانی به نوعی از تیزرهای تبلیغاتی می گویند که برای معرفی یک ساختمان، مجتمع خرید، یا طراحی داخلی یک واحد ساختمانی تولید می شوند، هدف از تولید این تیزر تبلیغاتی معمولا پیش فروش واحدهای ساختمانی یا طراحی های داخلی جدید است، با تولید تیزر تبلیغاتی انیمیشن سه بعدی ساختمانی، خریدار می تواند پیش از ساخته شدن ساختمان یا طراحی های داخلی آن، تصویر نهایی را ببیند.
ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی معمولا به شکلی انجام می شود که ضمن معرفی فضاهای ساختمان به بهترین شکل، خریدار احساس کند با تصویر ساختمان نهایی و واقعی روبرو شده است.
نمونه های زیادی از ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی وجود دارد، زمانی تبلیغات پیش فروش برج های دبی به همین صورت باعث سرریز سرمایه های کلان به امارات شد، بسیاری از طرح های بزرگ مهندسی و معماری نیز پیش از احداث، با استفاده از ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی معرفی و پیش فروش می شوند.

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن دو بعدی

انیمیشن های دو بعدی از سالها پیش در تبلیغات تلویزیونی استفاده می شدند، در واقع می توان گفت اولین تیزر تبلیغاتی انیمیشن دو بعدی حرفه ای توسط والت دیزنی که آن زمان هنوز شهرتی نداشت ساخته شد.
تا پیش از اینکه کامپیوترها و انیمیشن سه بعدی پیشرفت کند، ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن به صورت دو بعدی انجام می شد، با گسترش انیمیشن سه بعدی به مرور انیمیشن دو بعدی از چرخه کاربرد برای تبلیغات تلویزیونی خارج شد، چون انیمیشن های سه بعدی جذاب تر و پر جزئیات تر بنظر می رسیدند.
امروزه به ندرت ممکن است تیزر تبلیغاتی انیمیشن دو بعدی در تلویزیون به چشمتان بخورد ولی از این سبک انیمیشن هنوز در کارتون ها و برنامه های کودک و خردسال استفاده می شود،، کارتون تام و جری و… با روش دو بعدی ساخته شده اند.

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن کات آوت

انیمیشن کات آوت نوع خاصی از انیمیشن دو بعدی است که با رعایت اصول خاصی، هزینه های تولید انیمیشن پایین آمده است، با اینحال این نوع تیزر تبلیغاتی همچنان می تواند برای بیننده جذابیت هایی داشته باشد.
درک تفاوت انیمیشن دو بعدی و کات آوت برای کسانی که زیاد در این موضوع تخصص ندارند ممکن است کمی گیج کننده باشد، شما در کارتون تام و جری می بینید که شخصیت ها، کشیده می شوند، باد می کنند، یا حتی پاره می شوند!، در انیمیشن کات آوت از این خبرها نیست، کاراکترها فقط از مفاصل اصلی خم و راست می شوند، به عنوان مثال سریال انیمیشنی شکرستان یا دیرین دیرین با سبک کات آوت تولید شده است، به همین دلیل تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن کات آوت از انیمیشن دو بعدی و سه بعدی کمتر هست.
اگر تا اینجا متوجه نشدید که ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن کات آوت دقیقا چیست، زیاد نگران نباشید، چون مباحث مربوط به تولید تیزر تبلیغاتی انیمیشن، بسیار تخصصی است، فقط این را بدانید که مشکل اساسی استفاده از انیمیشن کات آوت به عنوان تیزر تبلیغاتی جذابیت آن نیست، هزینه ی آن است، چون هزینه ساخت انیمیشن کات آوت فقط روی پروژه های بلند چند دقیقه ای یا چند ساعته به صرفه است و در زمان کوتاه تیزر تبلیغاتی فرقی با انیمیشن سه بعدی ندارد، به همین دلیل شانس زیادی برای حضور در تبلیغات تلویزیونی نداشته است.

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن استاپ موشن (معمولا عروسکی)

تیزر تبلیغاتی استاپ موشن نوع خاصی از روش قدیمی تولید انیمیشن است که هنوز هم برای بینندگان جذابیت زیادی دارد، نام آن از روی روش ساختنش گرفته شده، روش ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن استاپ موشن به این صورت است که در محیط استودیو، صحنه ای با استفاده از اشیائی طراحی می شود و به ازای هر حرکت در اشیاء یا عروسک ها، یک عکس گرفته می شود،
به عنوان مثال فرض کنید یک مداد را روی میز قرار داده و با ۱۷ حرکت آنرا به سمت دیگر میز ببرید، و در این فاصله از هر حرکت یک عکس بگیرید، وقتی عکس ها پشت سر هم قرار بگیرند، بنظر می رسد که مداد خودش از یک سمت میز به سمت دیگر حرکت کرده است.
با اینکه تکنولوژی تولید انیمیشن بسیار پیشرفت کرده، ولی تیزر تبلیغاتی انیمیشن استاپ موشن هنوز هم برای بینندگان جذاب است.
تنها مشکل تیزر تبلیغاتی انیمیشن استاپ موشن پر هزینه بودن آن است، چون برای ساخت هر ثانیه تصویر باید ۱۷ الی ۲۵ حرکت در تصویر ایجاد شود که کار بسیار پیچیده، دقیق و زمانبری است، همچنین ساخت تجهیزات صحنه و عروسک ها بسیار پر هزینه است، با این حال اگر درست و بجا استفاده شود، بسیار تاثیر گذار است.
انیمیشن سینمایی عروس مرده، والاس و گرومیت، کارتون همینه، گوسفند ناقلا و بسیاری از انیمیشن های موفق عروسکی با این سبک تولید شده اند. در واقع این سبک انیمیشن اینقدر برای بیننده جذاب است که تقریبا غیر ممکن است توجه بیننده را به خود جلب نکند و به همین سبب اکثر کارتون ها و تیزرهای تبلیغاتی انیمیشن استاپ موشن موفق بوده اند.

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن کاغذی (Paper animation)

حتما برایتان پیش آمده که تصاویری را در حاشیه کتاب در صفحات پی در پی نقاشی کنید و سپس با ورق زدن سریع کتاب، انیمیشن خود را ببینید.
انیمیشن کاغذی، قدیمی ترین نوع انیمیشن است، در واقع قدیمی ترین روشی که بشر متحرک سازی را یاد گرفت، در عین حال یکی از سخت ترین روش های تولید انیمیشن است، چون هر فریم باید به صورت دستی نقاشی شود، طوری که با فریم قبلی تطابق داشته باشد.
ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن کاغذی هنوز هم جاذبه کافی دارد، به دلیل پرهزینه و زمانبر بودن آن، شرکت های کمی هستند که سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن کاغذی بدهند، همین باعث می شود که وقتی یک شرکت از این سبک برای تولید تیزر تبلیغاتی خود استفاده کند، متفاوت و منحصربفرد بنظر برسد، چون اکثر تیزرهای تبلیغاتی با سبک های رایج ساخته می شوند، معدود تیزرهای تبلیغاتی که با این سبک ساخته شده اند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.
این روش ساخت انیمیشن اینقدر نادر است که حتی گهگاه که در جشنواره های انیمیشن یا فیلم کوتاه استفاده می شود، بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن موشن گرافیک

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن موشن گرافیک جزو سریعترین و ساده ترین نوع انیمیشن یا گرافیک کامپیوتری است، در واقع موشن گرافیک به سختی می تواند خود را جزو رده بندی انیمیشن ها نگه دارد، چون به صورت خلاصه گرافیک متحرک است، نه پویانمایی، منظور از گرافیک متحرک نوع خاصی از تصویرسازی است که ابتدا المان های بصری به صورت گرافیکی طراحی می شود و با استفاده از نرم افزارهای کامپوزیت متحرک سازی می شود.
حرکت ها بسیار ساده و محدود است، و به هیچ وجه حس و حال انیمیشن را تداعی نمی کند، ولی مهمترین دلیل ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک بخاطر هزینه کم و سرعت بالای تولید آن است.

همچنین در مراحل بعدی انواعی از تیزر تبلیغاتی انیمیشن موشن گرافیک به صورت سه بعدی یا ۲٫۵ بعدی طراحی و ساخته شده  است که جاذبه های بصری بیشتری دارد، ولی نکته ای که در مورد تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک نباید فراموش کنید این است که به هیچ وجه به درد معرفی برند یا کاراکتر یا حتی محصول نمی خورد، ولی برای محتواهای خبری و اطلاع رسانی شرکت ها گزینه خوبی است.
مشکل اساسی استفاده از موشن گرافیک این است که به دلیل ارزان بودن، اینقدر شبکه های تلویزیونی از آن استفاده می کنند که جاذبه اش را برای بیننده از دست داده و زیاد جلب توجه نمی کند، تقر یبا می توان گفت بیش از ۹۰% تیتراژ برنامه های تلویزیونی با استفاده از موشن گرافیک تولید شده است، این باعث می شود که تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک به چشم بیننده نیاید، چیزی نیست که در ذهن کسی باقی بماند، به همین سبب بهتر است فقط در موارد خاص و برای اطلاع رسانی های خود از آن استفاده کنید.

با ما تماس بگیرید

برای اطلاع از تخفیف های ویژه صنایع مختلف با ما تماس بگیرید

طراحی تیزر تبلیغاتی حرفه ای رئال
تولید تیزر تبلیغاتی حرفه ای رئال

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای رئال

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای رئال با صحنه آماده

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای رئال وابسته به نوع داستان می تواند در مدت ۱۵ الی ۳۰ روز انجام شود، تیزر تبلیغاتی رئال به معنی این است که کلیه اجزاء تصویر از جمله شخصیت ها، وسایل و مکان ها کاملا واقعی است، به عنوان مثال چند جوان با لباس های رنگی که پشت یک جیپ به دل طبیعت می زنند و در مکانی زیبا، با شادی محصول مورد تبلیغ را مصرف می کنند.
در ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای رئال هیچ نوع جلوه های ویژه یا انیمیشن استفاده نمی شود، ولی ممکن است در مرحله ی تدوین، اصلاح رنگ و روتوش شود.
ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای رئال با استفاده از لوکیشن یا وسایل آماده که از پیش وجود داشته اند انجام می شود، چرا که ساخت دکور، زمانبر و پر هزینه است، به عنوان مثال تیم تولید به دنبال مکانی می گردد که مشخصه های لازم برای فیلمبرداری را داشته باشد نه یک فضای دلخواه، آرمانی یا طراحی شده، با این حال در این نوع تیزر وابسته به نیاز صحنه، ممکن است طراحی لباس و صحنه انجام شود.
با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و همچنین امکانات فوق العاده گوشی های هوشمند موبایل برای ساخت این قبیل ویدیو ها، بنظر می رسد، تیزر تبلیغاتی رئال رو به انقراض است، چرا که وقتی عموم مردم به یک تکنیک و سبک تولید ویدیو دسترسی دارند، خود به خود اهمیت و وجه تمایز خود را برای استفاده ی تبلیغاتی از دست می دهد.

تولید تیزر تبلیغاتی حرفه ای رئال با ساخت دکور

تولید تیزر تبلیغاتی حرفه ای رئال با ساخت دکور

برای ساخت دکور برای تیزر تبلیغاتی حتما باید دلایل قابل قبولی داشته باشد، چرا که هم پر هزینه است، هم زمانبر و همچنین در بسیاری از موارد دکور ساخته شده بعد از فیلمبرداری به درد کاری نمی خورد و باید دور ریخته شود.
در طراحی دکور برای تیزر تبلیغاتی سعی می شود فقط نماهایی که در تیزر تبلیغاتی مهم هستند ساخته شود، مثلا وقتی با استفاده از دکور یک اتاق خاص برای یک کودک طراحی می شود، تا داستان تیزر در آن اتفاق بیافتد، طوری ساخته می شود که فقط به اندازه مدت زمان فیلمبرداری نمای خود را حفظ کند.
با همه اینها ساخت دکور همچنان برای تیزرهای تبلیغاتی پرهزینه است و در بسیاری از موارد سعی می شود از ترکیب تصاویر انیمیشنی واقع گرا به جای دکور بهره برده شود.
به عنوان مثال در تیزر تبلیغاتی پاتریکس یا ربات کوچولو، ما به این نتیجه رسیدیم به جای اینکه از اتاق یا فضاهای بیرونی واقعی یا ساخته شده استفاده کنیم، تعامل بازیگران را با اشیائی در استودیو با پرده سبز ضبط کنیم و بعدا با کمک انیمیشن و جلوه های ویژه کامپیوتری فضاهای مربوطه را اضافه کنیم که بسیار موثر و موفق بود، ولی چنین کاری همیشه و در همه ی تیزرها قابل انجام نیست و بعضی از تیزرها نیاز به ساخت دکور واقعی دارند.

مشاوره کاملا رایگان

برای مشاوره رایگان در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی تماس بگیرید

ساخت تیزر تبلیغاتی صنعتی

ساخت تیزر تبلیغاتی صنعتی

ساخت تیزر تبلیغاتی صنعتی یا فیلم صنعتی، با استفاده از تصویربرداری مستند از محیط کارخانه یا دفاتر اداری شرکتها انجام می شود و هدف از آن معمولا معرفی توانایی ها و امکانات یک شرکت تجاری یا صنعتی است.
در ساخت تیزر تبلیغاتی صنعتی ممکن است از جلوه های ویژه مخفی استفاده شود، به عنوان مثال ما در فیلم تبلیغاتی شرکت همپار با استفاده از روتوش تصویری مکانهایی از کارخانه که ظاهر خوبی نداشتند را بهتر کردیم، سردر کارخانه را تغییر دادیم و روی کامیون ها لوگو شرکت را اضافه کردیم و بسیاری موارد دیگر.
همچنین قرار نیست در تیزر تبلیغاتی صنعتی فقط از فیلمبرداری مستند استفاده شود، در فیلم کارگزاری بانک ملی ما از انیمیشن و موشن گرافیک برای نمایش اطلاعات تجاری استفاده کردیم که بسیار مورد توجه قرار گرفت، دیگر اینکه برای بیشتر فیلم های صنعتی بهتر است آرم استیشن و وله های جذابی طراحی شود تا فیلم پویا و جذاب بنظر برسد، علی رقم تصور عمومی که فیلم صنعتی را با یک فرم ثابت و مستند گونه می شناسد، تیزرهای تبلیغاتی صنعتی تنوع و سبک های بسیار متفاوتی دارند که با توجه به نیاز و اهداف هر شرکت به آنها پیشنهاد داده می شود.

طراحی تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن
طراحی تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

تولید تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

تولید تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن با جلوه های ویژه

نوعی از تولید تیزر تبلیغاتی است که در آن از جلوه های ویژه میدانی یا جلوه های ویژه کامپیوتری استفاده می شود، به عنوان مثال تیزری که در آن مشابه فیلم های هالیوودی جلوه های ویژه ای از قبیل انفجار، تغییر شکل اشخاص یا اجسام صورت می گیرد، هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن با جلوه های ویژه، تحت تاثیر قرار دادن بیینده از طریق ایجاد هیجان در اوست، یا ایجاد حیرت در بیننده با تصاویر خارق العاده غیر واقعی، در طراحی این تیزر تبلیغاتی معمولا سعی نمی شود که به بیننده حس واقعی بودن تصویر داده شود.
مثلا سناریو یک تیزر تبلیغاتی را اینطور فرض کنید که یک دایناسور ترسناک وارد شهری می شود، ساختمان ها و ماشین ها را بهم می ریزد و در نهایت جلوی یک فروشگاه اسنک متوقف می شود و مثل یک سگ خانگی رام بنظر می آید.
در تیزر تبلیغاتی برندینگ پاتریکس ما یک شهر، بالن، مجسمه بزرگ مسواک و تمام المان های شهری را با جلوه های ویژه به تصویر اضافه کردیم.

تولید تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن فانتزی

تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن فانتزی از ترکیب تصویر رئال با انیمیشن کارتونی و فانتزی حاصل می شود، به عنوان مثال یک کاراکتر گاو فانتزی را در نظر بگیرید که کنار یک خانواده واقعی سر میز صبحانه نشسته و از درون خودش برای کودکان شیر می ریزد!
در ساخت این نوع تیزر سعی می شود تا جای ممکن کاراکتر فانتزی با صحنه واقعی تطابق رنگ و نور داشته باشد و بیننده حس نکند که انیمیشن روی تصویر کلاژ شده، ولی هدف این نیست که بیننده باور کند این شخصیت، یک موجود واقعی است، این وضعیت می تواند برعکس باشد و ما یک یا چند کاراکتر انسانی واقعی را در یک محیط کاملا فانتزی انیمیشنی ببینیم که به آن روتوسکوپی هم می گویند.
این نوع تیزر تبلیغاتی معمولا برای معرفی کاراکتر سازمانی یا شخصیت کارتونی برند استفاده می شود، در بعضی برند ها هم استفاده از تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن فانتزی به صورت یک استراتژی دائمی تبلیغاتی در آمده است.
بعضی از تیزر های تبلیغاتی چی توز، تیزر تبلیغاتی لبنیات صباح، تیزر تبلیغاتی ربات کوچولوی آراد از این نوع هستند.

تولید تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن جلوه های مخفی

هدف از ساخت این نوع تیزر تبلیغاتی این است که بیننده متوجه انیمیشن و جلوه های ویژه نشود و آن را واقعی بپندارد.
تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن جلوه های مخفی تنوع بسیار زیادی دارد، گاهی اوقات با روتوسکوپی هم همراه می شود، یا برای جبران برخی کمبودهای فیزیکی حین فیلمبرداری یا چیزهای بسیار هزینه بر استفاده می شود، مثلا هواپیمایی که سقوط می کند، کشتی ای که غرق می شود یا نمایش ماشینی که به شدت تصادف کرده ولی در واقعیت این اتفاق نیافتاده و همه چیز با روتوش تصویری اضافه شده است، روتوش لباس و وسایل شخصیت های فیلمهای سینمایی هم گاهی اوقات به همین روش انجام می شود.
این سبک و روتوش کامپیوتری بسیار در ویدیوهای تبلیغاتی رایج است و تنوع بسیار زیادی دارد، گاهی اوقات فقط برای حذف عناصر اضافی تصویر کاربرد دارد و برخی اوقات بخش قابل توجهی از تصویر انیمیشنی است، که بیننده تصور می کند واقعی است،
به عنوان مثال ما در ساخت  تیزر تبلیغاتی شیرآلات ایران دوش از این تکنیک برای رسیدن به تصویر منحصربه فرد و با کیفیت استفاده کردیم و هیچ یک از اشیائی که در تیزر تبلیغاتی قرار دارد کاملا واقعی نیست و با انیمیشن تقویت و بهتر شده است، در تیزر تبلیغاتی ربات کوچولو ما کودکان را درون اتاقی نمایش دادیم که کل اتاق انیمیشنی بود ولی سعی شده در چشم بیننده شبیه یک لوکیشن واقعی بنظر بیاید.
ساخت تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن تقریبا همیشه پر هزینه ترین نوع تیزر تبلیغاتی است، به این دلیل که یکبار کل تصویر به صورت رئال ساخته می شود و دوباره روی تصویر جلوه های انیمیشن اضافه می شود و معمولا به اندازه تولید دو تیزر تبلیغاتی زمان می برد.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی
قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی استاندارد

تولید تیزر تبلیغاتی استاندارد بین ۱۵ الی ۳۰ روز زمان می برد، کیفیت تیزر تبلیغاتی در سطح حرفه ایست و می تواند هر نوع سبک تیزری باشد، تیزر تبلیغاتی استاندارد شامل گوینده حرفه ای، طراحی کاراکتر، سناریو حرفه ای می باشد. لازم به ذکر است که کلیه قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی در تولید تیزر رعایت می شود.
این نوع تیزر دارای کیفیت مناسب برای هر رسانه ای می باشد، تلویزیون، اینترنت، شبکه های اجتماعی، اینستاگرام و …
قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی استاندارد بین ۸۶ الی ۹۲ میلیون تومان است، ولی به سبب اینکه خدمات تیزر تبلیغاتی اضافه ای دارد بهتر است جزئیات کامل را در صفحه تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی مشاهد فرمایید.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی ممتاز

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی ممتاز به طور تقریبی بین ۲۴۸ الی ۲۶۰ میلیون تومان می باشد، ولی این مبلغ صرفا هزینه تولید تیزر تبلیغاتی نیست، منظور از تیزر تبلیغاتی ممتاز، یک کلیپ تبلیغاتی حرفه ایست که تمام جنبه های روانشناسی، علمی و هنری آن طوری طراحی شده که نتیجه آن قابل پیش بینی و قطعی است، این صرفا یک ادعا نیست و تیزر گارانتی می شود، همچنین از این نوع تیزر تبلیغاتی برای کاهش هزینه های پخش تبلیغات استفاده می شود، به این دلیل که نتایج تجاری آن با تعداد پخش کمتری حاصل می شود.
تنها مورد منفی این تیزر تبلیغاتی محدودیت ما برای تولید تیزر است، ما به دلیل اینکه سوددهی این نوع تیزر تبلیغاتی را تضمین می کنیم و کار زیادی که برای هر مشتری انجام می شود، مجبوریم سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی را به صورت محدود بپذیریم.

سوالات متداول:

آیا می توانم تیزر تبلیغاتی ساخته شده را در تلویزیون پخش کنم؟

کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی سالهاست برای صدا و سیما و رسانه های دیگر تیزر تلویزیونی تولید می کند، ما تولید تیزر تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهیم و تیزر  تبلیغاتی ساخته شده قابلیت پخش در هر رسانه ای را دارد.

هزینه تولید تیزر تبلیغاتی چطور محاسبه می شود؟

هزینه تولید تیزر تبلیغاتی معمولا به پارامترهای متنوعی بستگی دارد، تجهیزات مورد استفاده از قبیل تجهیزات کامپیوتری، دوربین، تجهیزات نور و حرکتی دوربین، گوینده نریشن، بازیگران، تیم تولید تیزر تبلیغاتی بویژه کارگردان و نویسنده و …؛
ولی ما برای اینکه شما درگیر این پیچیدگی های بی مورد نشوید، مسئولیت کامل آن را می پذیریم و تعرفه واضح و مشخصی برای همه انواع ساخت تیزر تبلیغاتی تعیین کرده ایم تا شما بتوانید به آسانی در مورد آن تصمیم بگیرید.

تولید تیزر تبلیغاتی چه محدودیت هایی دارد؟

در حالت عادی ساخت فیلم تبلیغاتی هیچ محدوده ای ندارد، اما اگر بخواهید آنرا در رسانه خاصی پخش کنید باید قوانین و محدودیت های آن رسانه را رعایت کنید، اما نیازی نیست برای اینکار وقت بگذارید، ما سالهاست تیزر تبلیغاتی تولید می کنیم و با قوانین تمام رسانه ها آشنایی کامل داریم و ساخت فیلم تبلیغاتی شما، بر اساس ممیزی های مربوطه انجام خواهد شد.

چطور سفارش تولید تیزر تبلیغاتی دهم؟

گوشی را بردارید و با شماره ۷۷۹۴۱۵۳۳ تماس بگیرید، ما متعهد هستیم در ساده ترین و سریعترین شکل ممکن شما را به مقصودتان برسانیم.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

فرآیند سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی از ابتدا تا انتها چگونه است؟

3.7/5

نظر یکی از دوستان خود را در مورد انواع ساخت تیزر تبلیغاتی بپرسید: