سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی
صفر تا ۱۰۰ سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی تا پخش تیزر تبلیغاتی در رسانه و نتایج آن

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی | می دانید که سفارش تیزر تبلیغاتی و پخش آن در رسانه ها، برای شما هزینه و ریسک زیادی دارد، کاری که ما انجام می دهیم این است که از طریق یک استراتژی عالی و  روشی نوآورانه، ساخت تیزر تبلیغاتی را با داستان هایی همراه می کنیم که نه تنها ریسک شما را کاهش دهد، بلکه موفقیت تیزر تبلیغاتی شما را تضمین می کند، نه صرفا در حرف، بلکه ما تنها شرکت تبلیغاتی در ایران هستیم که پرداخت تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی را مشروط به سوددهی آن برای شما کرده ایم، چون این یک فرآیند علمی است که برای هر دو شرکت نتایج برد-برد ایجاد می کند.

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی ممتاز
سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی استاندارد

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی استاندارد

تیزر تبلیغاتی استاندارد یک تیزر کاملا حرفه ایست که با رعایت حداقل هزینه حرفه ای تولید می شود، شما می توانید از تیزر تبلیغاتی استاندارد در تلویزیون، اینستاگرام، اینترنت، و شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی ممتاز

تیزر تبلیغاتی ممتاز، طرح نوآورانه ی کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی برای تضمین موفقیت تیزر تبلیغاتی و سوددهی قطعی آن برای شما است، سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی ممتاز معمولا روندی متفاوت از تیزر معمولی دارد، چرا که در این طرح ما پیش از عقد قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی، شرایط موفقیت تیزر را بررسی می کنیم و در صورتیکه شرایط مهیا باشد، ساخت تیزر تبلیغاتی کلید می خورد.

چطور جریان درآمدی برای شما ایجاد می کنیم؟

چطور جریان درآمدی برای شما ایجاد می کنیم؟

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی | اینکه چطور می توان با سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و بدون پرداخت هزینه های تبلیغاتی سنگین یک جریان درآمدی مستمر و قدرتمند ایجاد کرد، با دانش و علم امروز میسر است، طبیعی است که استراتژی و راهبرد، شغل به شغل و محصول به محصول فرق می کند و ایده های نوآورانه متفاوتی نیاز دارد.
برنامه ی تبلیغاتی دقیق، مستلزم مطالعه، هزینه و تجربه زیادی است، چه کسی چنین دانشی را به رایگان در اختیار دیگران قرار می دهد؟ برایان تریسی؟!
معمولا در اولین جلسه در یک چهارچوب علمی چند دقیقه ای، نحوه قطعی شدن جریان درآمدی را توضیح می دهیم، به شکلی که برایتان کاملا شفاف باشد، با همه اینها به شما اطمینان می دهیم فقط زمانی هزینه ای پرداخت می کنید که منفعتی برده باشید.
با در نظر گرفتن تعرفه ای که برای خدمات تیزر تبلیغاتی در نظر گرفته ایم، لازم است صادقانه و صمیمانه بگوییم که به این دلیل که نمی خواهیم کیفیت خدمات ما افت کند، مجبوریم همیشه محدودیت هایی را در انتخاب مشتریان جدید در نظر بگیریم.

خدمات تیزر تبلیغاتی

خدمات تیزر تبلیغاتی

خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی

خدمات تیزر تبلیغاتی در شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی بسیار متفاوت است، بسیاری از شرکت های تبلیغاتی فقط تا زمانیکه تیزر تبلیغاتی شما تولید شود همراه شما خواهند بود، ممکن است در بعضی از آنها حتی برای اصلاح های جزئی تیزر تبلیغاتی ساخته شده، هزینه های اضافی از شما درخواست شود،
ما در کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی متفاوت عمل می کنیم، خدمات تیزرتبلیغاتی از پیش از سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی آغاز شده و تا چند ماه پس از تحویل تیزر تبلیغاتی ادامه پیدا خواهد کرد، تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی صرفا تحویل یک تیزر تبلیغاتی نیست، هزینه ای که شما پرداخت می کنید شامل بررسی نیاز واقعی محصول شما به تیزر تبلیغاتی تا پیگیری نتیجه بخش بودن تیزر تبلیغاتی و تضمین سودده بودن آن برای شما می باشد، به همین دلیل ما ۶ ماه پس از تحویل خدمات تیزر تبلیغاتی، به شما خدمات پس از فروش خواهیم داد.

تنوع خدمات تیزر تبلیغاتی

خدمات تیزر تبلیغاتی شامل موارد متنوعی از قبیل ساخت تیزر تلویزیونی، رعایت قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی در رسانه های مختلف، ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی، ساخت فیلم تبلیغاتی، ساخت فیلم صنعتی، ساخت تیزر مراسم و ضبط تیزر تبلیغاتی و … می باشد.

به مشتری خدمت کن، به همین سادگی
اکثر کسب و کارهای کوچک و متوسط هنگام سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی خود تمرکز درونی دارند و فقط مزایای خودشان را می گویند، سپس لوگو و اسم شرکتشان را با غرور بیان می کنند و بعد منتظر نتیجه می نشینند، پشت صفحه مانیتور، مخاطب نگاه نصفه و نیمه ای به تیزر تبلیغاتی می اندازد و در ذهنش می گوید، این چرت و پرت ها به من چه ربطی دارد؟!

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی ارزشش را دارد

مزیت های شرکت یا محصول شما زمانی برای مخاطب اهمیت پیدا می کند که منفعتی برای او داشته باشد، تیزر تبلیغاتی باید درباره برطرف کردن نیازها و مشکلات مخاطب باشد نه تعریف از خود، دفعه بعدی که تیزرهای تبلیغاتی را در تلویزیون نگاه می کنید به راحتی می توانید ارزیابی کنید که چند درصد از آنها در مورد خودشان حرف می زنند، نه نیاز یا منفعت مخاطب، حالا شاید متوجه شوید چرا تلویزیون در حال تبدیل شدن به جایگاه تبلیغات فسیل هاست، به همان دلیلی که سفارش دهنده ساخت تیزر تبلیغاتی علم و رویکردهای نوین بازاریابی را نمی بیند، از رسانه های از مد افتاده، کم بازده و پر هزینه استفاده می کند.
سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی
مراحل سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

فرآیند سفارش تیزر تبلیغاتی

تماس تلفنی با ما

تماس تلفنی با ما

در تماس تلفنی معمولا به صورت خلاصه پاسخ این سوالاتتون را می گیرید:
اصلا نیاز هست سفارش تیزر تبلیغاتی بدهم یا تیزر تبلیغاتی بسازم؟ پیشنهاد ما چیه و چی به سود منه؟
پخش تبلیغات تلویزیونی یا ویدیومارکتینگ به درد من میخوره؟
آیا اصلا نیاز هست براش وقت بگذارم یا بهش فکر کنم؟

تماس با ما
گفتگوی رو در رو
جلسه حضوری

جلسه حضوری

در جلسه حضوری، اول از همه به دقت مسائل شما را می شنویم تا بفهمیم نیاز شما دقیقا چی هست و پاسخ های شفافی به سوالات شما میدیم:
سفارش تیزر تبلیغاتی چطوری فروشم رو بالا میبره؟
آیا ارزش داره پول بگذارم؟ منافعت من چیه، منفعت شما چیه؟
اصلا کجا تبلیغ کنم جواب بگیرم؟ تلویزیون، اینترنت، شبکه های اجتماعی.
چکار باید بکنم؟ چقدر برام آب میخوره؟ ریسکم چقدره؟
در پایان ما به شما پیشنهاداتمون رو ارائه میدیم.
بعضی وقتها هم متوجه می شید، تیزر تبلیغاتی فعلا به کارتون نمیاد.

اطلاعات تکمیلی و پیش نویس تفاهمنامه ساخت تیزر تبلیغاتی

اطلاعات تکمیلی و پیش نویس تفاهمنامه ساخت تیزر تبلیغاتی

ممکنه بعدا سوالاتی پیش بیاد، یا لازم باشه اطلاعاتی براتون بفرستیم، که بیشترش تلفنی و اینترنتی قابل انجام هست.
روی نکات مهم با هم به تفاهم مشترک می رسیم، بعد پیش نویس تفاهمنامه ساخت تیزر تبلیغاتی براتون ارسال میشه که روی اون هم توافق کنیم.

مکاتبه اولیه
شروع پروژه
جلسه عقد قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی

جلسه عقد قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی

توی جلسه قرارداد، ما سوالاتی می پرسیم که دقیقا بفهمیم چی می خواهید، شما هم اگه نکته ای جا مونده میفرمایید،
دست آخر از شما می پرسیم ترجیح میدید چقدر در جریان پیشرفت پروژه باشید که شما رو در جریان کامل ساخت تیزر تبلیغاتی بگذاریم، وقتی کاملا به درک مشترک رسیدیم کار تولید تیزر تبلیغاتی شروع میشه،
مبلغی هم به عنوان پیش پرداخت دریافت میشه تا سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی ثبت بشه.

تایید پیش تولید تیزر تبلیغاتی

تایید پیش تولید تیزر تبلیغاتی

حدود یک هفته تا ۱۰ روز بعد، ما پیش تولید کار رو تکمیل کردیم و به مرور از شما تایید می گیریم که در جریان دقیق پروژه قرار داشته باشید، مثلا شخصیت های داستان، فضای تیزر، سناریو و خیلی چیزهای دیگه، تا جایی که ممکن باشه مستند میشه که به تایید شما برسه.
اینجا هر تغییری که باشه بلافاصله انجام میشه چون بخش پر هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی هنوز انجام نشده و اصلاح، زمان کمتری می گیره.

پیش تولید
نمایش اولیه
نمایش تیزر تبلیغاتی تولید شده

نمایش تیزر تبلیغاتی تولید شده

سفارش تیزر تبلیغاتی دقیقا در موعد مقرر آماده میشه (اگه نشد، رایگانه)
حالا در یک جلسه حضوری با هم تیزر رو مشاهده می کنیم، ولی اگه شما محدودیت زمانی دارید براتون ارسال میشه تا بررسی کنید.
شما زمان کافی دارید که تیزر تبلیغاتی رو خوب بررسی کنید و نظرتون رو اعلام کنید، ممکنه نکاتی بنظرتون نیاز به تغییر داشته باشه، ما به صورت دقیق و کارشناسی دلایل و تجربه مون رو اعلام می کنیم، بهترین چیزی که به نفعتون باشه رو پیشنهاد میدیم.

تحویل نهایی تیزر تبلیغاتی

تحویل نهایی تیزر تبلیغاتی

اینجا معمولا یک جلسه رو در رو داریم و نکات خاصی رو در مورد تیزر تبلیغاتی و استفاده از اون را بهتون میگیم که مطمئن بشیم مشکلی پیش نمیاد، تیزر تکمیل شده، تحویلتون میشه.
بعد برای پخش آزمایشی رایگان باهاتون هماهنگ میشیم.

تحویل تیزر
پخش آزمایشی
پخش آزمایشی تیزر تبلیغاتی

پخش آزمایشی تیزر تبلیغاتی

همونطوری که توی طرح ساخت تیزر ذکر کردیم، تیزر تبلیغاتی شامل چند هزار مرتبه پخش رایگان در آپارات هست تا بتونیم تخمین هایی از برخورد مخاطب داشته باشیم، و بخاطر دفعات زیاد پخش، نتایج تجاری هم خواهید داشت.
اگر نکته ای نیاز به تغییر داشته باشه اینجا در اسرع وقت انجام میدیم.

همراهی کانون اندیشه پارسی تا نتیجه گیری قطعی شما

همراهی کانون اندیشه پارسی تا نتیجه گیری قطعی شما

تا ۶ ماه بعد، در چند مرحله با شما در ارتباط خواهیم بود که مطمئن بشیم راضی هستید، اگه نبودید راضی تون می کنیم.
ولی یه چیزهای دیگه ای هم هست که اینجا نمی تونیم بگیم.
لازم هست بگیم که از وقتی که روش کارمون رو تغییر دادیم، تا حالا نشده کسی پیش ما بیاد و پشیمون برگرده،
بعیده شرکتی توی ایران به شما تضمین قطعی بده و اینکه این خدمات رو فعلا فقط برای تعداد محدودی از شرکتها می تونیم ارائه بدیم چون پرسنل و امکانات ما هم محدودیت داره.
هدف بلند مدت ما اینه که شرایط رو طوری مهیا کنیم که شما فقط سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی رو بدید و بدون هیچ نگرانی و خطری، نتایج تجاری دلخواهتون رو بدست بیارید.

پشتیبانی ۶ ماهه
کلمات مرتبط با سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی، سفارش تولید تیزر تبلیغاتی، درآمد ساخت تیزر تبلیغاتی، قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی، شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی، خدمات تیزر تبلیغاتی، ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی، ضبط تیزر تبلیغاتی، ساخت تیزر مراسم، هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی ویدیو، سفارش تیزر تبلیغاتی، قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام، مجری تیزر تبلیغاتی، قیمت تیزر تبلیغاتی، هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی ویدیو

نمونه تیزرهای تبلیغاتی

نمونه تیزرهای کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی را مشاهده فرمایید

4.4/5

نظر یکی از دوستان خود را در مورد سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی بپرسید: