تولید تیزر تبلیغاتی پودینگ لپ لپ

تولید تیزر تبلیغاتی پودینگ لپ لپ

تولید تیزر تبلیغاتی پودینگ لپ لپ

تولید تیزر تبلیغاتی پودینگ لپ لپ :

تیزر تبلیغاتی پودینگ لپ لپ در خرداد ماه ۱۳۹۷ در بخش تولید کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی طراحی و تولید شده است.
ساختار تیزر به صورت فول انیمیشن و با شبیه سازی مایعات به صورت مجازی انجام شده است.
این تیزر چهارمین همکاری موفق کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی با شرکت بازرگانی لپ لپ می باشد که در مدت کوتاه همکاری با این شرکت محترم تولید شده است.

موفقیت تیزر های قبلی کانون اندیشه پارسی برای لپ لپ باعث شده است این شرکت همکاری های خود را با این کانون گسترش دهد و بخش قابل توجهی از برنامه تولید تیزر های تبلیغاتی خود را به این کانون تبلیغاتی محول کند.

تولید تیزر تبلیغاتی پودینگ لپ لپ :

این تیزر تبلیغاتی با الگویی جدید و با شبیه سازی مجازی سیالات طراحی شده است که کمتر در تلویزیون ایران پخش شده است.

ساخت تیزر تبلیغاتی با چالش های بسیار فراوانی روبرو بود، شبیه سازی سیالات به صورت نرم افزاری معمولا بیشتر از این که یک مبحث هنری باشد یک مبحث علمی است، شبیه سازی یک مایع در کامپیوتر به طوری که برای بیننده قابل قبول و در عین حال جذاب بنظر برسد تنها با آزمون و خطاهای بسیار میسر می شود.

کوچکترین اشتباه در محاسبات ویسکوزیته و جاذبه ی سیال می تواند واقعا خروجی های ناامید کننده ای به بار بیاورد!

به طور کلی پیچیدگی شبیه سازی مایعات در نرم افزارهای کامپیوتری باعث می شود اکثر شرکت های تبلیغاتی از اجرای چنین تیزرهایی صرف نظر کنند، فقط کافی است یکبار از شرکت تبلیغاتی خود تیزری مشابه این تیزر بخواهید، آن هنگام است که با توجیه ها و طفره های آنها روبرو خواهید شد تا از اجرای این کار شانه خالی کنند!
لیکن کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی با داشتن تیمی متخصص و مجرب از مهندسین و هنرمندان این حرفه به استقبال این چالش رفت و امیدواریم توانسته باشیم با این کار گامی موثر در پیشرفت صنعت انیمیشن کشور برداشته باشیم.

همچنین در این تیزر تبلیغاتی میوه ها و خوراکی ها با جزئیات بسیار زیاد طراحی شد تا بتواند برای بیننده تداعی کننده یک محصول کاملا واقعی را داشته باشد.
تیزر با ریمیکس خاص موزیک و فضایی جادویی بیننده را به درون خود می کشد و سعی دارد یک محصول کاملا طبیعی را با جادوی انیمیشن در ذهن بیننده جای دهد.
حاصل تلاش تیم تولید کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی تیزری شد که به ندرت ممکن است در تلویزیون ایران مشاهده کنید:

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی

برچسب ها:تبلیغات تلویزیونی, تیزر, تیزر تبلیغاتی پودینگ, تیزر تبلیغاتی خلاق, تیزر تبلیغاتی لپ لپ, تیزر تبلیغاتی مدرن, ساخت تیزر تبلیغاتی لپ لپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا کد امنیتی را وارد کنید: *

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی پودینگ لپ لپ
تیزر تبلیغاتی انیمیشن
شبیه سازی سه بعدی مایعات
اشتراک گزاری مطلب