ساخت تیزر تبلیغاتی پاپ کورن خندان

ساخت تیزر تبلیغاتی پاپ کورن خندان

ساخت تیزر تبلیغاتی پاپ کورن خندان

ساخت تیزر تبلیغاتی پاپ کورن خندان :

ساخت تیزر تبلیغاتی پاپ کورن، پفک و اسنک، همیشه چالش ها و نکات جالب توجهی به همراه دارد.
تیزر تبلیغاتی پاپ کورن خندان یک تیزر موزیکال با مخاطب کودک می باشد که برای شرکت پامیر کولا که بزرگترین و قدیمی ترین کمپانی تولید پاپ کورن و اسنک در افغانستان می باشد، تولید شده است.
این تیزر با داستانی خیالی و دنبال کردن رویاهای کودکانه، سعی در این دارد که مخاطب را به دنیای رویایی خود ببرد.
کودکان با خوردن پاپ کورن خندان که در چند طعم متفاوت و جالب تولید شده، قدم به دنیای خیالی و شهربازی خندان می گذارند.
تولید این تیزر تبلیغاتی اولین همکاری کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی با شرکت پامیر کولای افغانستان بود که نتایج بسیار موفقی در افزایش فروش محصولات این شرکت داشت.

ساخت تیزر تبلیغاتی پاپ کورن خندان :

تیزر تبلیغاتی پاپ کورن خندان، پس از پخش در شبکه های تلویزیونی افغانستان نتایج بسیار موفقی داشت و پس از آن سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی دیگری برای برند خندان انجام شد که آن هم موفقیت قابل توجهی داشت.
شاید بتوان گفت این خاصیت تیزر تبلیغاتی انیمیشن است که پیر و جوان را مجذوب خود می کند و بسیاری از شرکتها توانسته اند با استفاده از تیزرهای انیمیشنی، برندهای قدرتمندی ایجاد کنند.

 

دنیای رویایی تیزرهای خندان باعث شد، دیده تازه ای برای سایر فعالیت های تبلیغاتی این برند و محصولات غذایی تفننی مثل پاپ کورن ایجاد شود، انتظار بیننده از یک تیزر تبلیغاتی معمولا محدوده تعریف شده و مشخصی دارد و هر بار که تولیدکنندگان از این محدوده خارج می شوند، شگفتی های بسیاری برای بیننده ایجاد می کنند.
کاراکترهای جذاب و دوست داشتنی، فضای مفرح و شاد تیزر و موزیکال بودن آن باعث می شود، مقاومت اولیه بیننده در مقابل تبلیغات تلویزیونی بشکند و خود در درون دنیای جدیدی که به تصویر کشیده تصور کند.

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی

برچسب ها:تبلیغات پاپ کورن, تیزر, تیزر پاپ کورن خندان, تیزر تبلیغاتی, تیزر تبلیغاتی پاپ کورن, تیزر تبلیغاتی کودک, ساخت انیمیشن سه بعدی, ساخت تیزر, ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن, ساخت تیزر موزیکال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا کد امنیتی را وارد کنید: *

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی پاپ کورن
تیزر تبلیغاتی موزیکال
تیزر تبلیغاتی انیمیشن
تیزر تبلیغاتی خندان
اشتراک گزاری مطلب