ساخت تیزر تبلیغاتی شکلات قیفی لپ لپ

ساخت تیزر تبلیغاتی شکلات قیفی لپ لپ

ساخت تیزر تبلیغاتی شکلات قیفی لپ لپ

ساخت تیزر تبلیغاتی شکلات قیفی لپ لپ :

تیزر تبلیغاتی لپ لپ در سال ۱۳۹۶ در بخش تولید کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی طراحی و تولید شده است.
این تیزر با در نظر گرفتن شرایط و نوع محصول با استفاده از تکنیک رئال – انیمیشن به معرفی محصول جدیدی از شرکت تولیدی و بازرگانی لپ لپ می پردازد.
شرکت تولیدی و بازرگانی لپ لپ با بررسی کیفیت تولید تیزر تبلیغاتی در شرکت های مختلف، کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی را به عنوان تولید کننده تیزر تبلیغاتی لپ لپ انتخاب کرد.

تیزر تبلیغاتی شکلات قیفی لپ لپ با در نظر گرفتن اینکه تبلیغات محصولات خوراکی باید جذاب و اشتها برانگیز باشد، با رعایت اصول کیفیتی و پارامترهای تبلیغاتی مناسب تاثیر بسزایی در معرفی این محصول دارد.

به طور کلی در تیزر های تبلیغاتی شکلات معمولا سعی بر این است که شکل و ظاهر شکلات به شکلی طراحی گردد که بیننده را مجذوب خود کرده و ترغیب به خرید محصول کند، که تیزر تبلیغاتی لپ لپ با کیفیت بصری بالای خود در این راه موفقیت چشمگیری داشته است.

ساخت تیزر تبلیغاتی شکلات قیفی لپ لپ :

ساخت تیزر تبلیغاتی شکلات قیفی لپ لپ با استفاده از سبک تلفیقی در دو مرحله اجرایی تولید شده است:
اولین مرحله تصویر برداری از شکل ظاهری نان و شکلات و همچنین فندوق موجود در محصول بود که پس از ضبط تصاویر با استفاده از تکنیک های انیمیشن به شکلی تصاویر واقعی با انیمیشن تلفیق شده که تشخیص بخش انیمیشنی از تصویر رئال به سختی ممکن است، این تیزر تبلیغاتی با جذابیت بصری منحصر بفرد خود توانسته تحولی در عرصه تبلیغات شکلات و محصولات مرتبط ایجاد کند.

نمایش جذاب خورد شدن فندق و شکل و فرم شکل گیری شکلات مایع روی محصول با استفاده تکنیک های جلوه های ویژه به گونه ای خاص می تواند لذت مصرف این محصول را در ذهن بیننده تداعی کند که در تیزر تبلیغاتی لپ لپ به بهترین نحوه ممکن اجرا شده است.
این تیزر در چند مرحله اصلاح و بازسازی شده است تا بتواند جذابیت بصری کافی برای جلب توجه مخاطبان خود داشته باشد:

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی

برچسب ها:تبلیغات صدا و سیما, تیزر, تیزر تبلیغاتی, تیزر تبلیغاتی خلاق, تیزر تبلیغاتی شکلات, تیزر تبلیغاتی لپ لپ, تیزر تبلیغاتی مواد غذایی, تیزر تلویزیونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا کد امنیتی را وارد کنید: *

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی شکلات
تیزر تبلیغاتی جذاب
تیزر تبلیغاتی موفق
تیزر تبلیغاتی مواد غذایی
تیزر تبلیغاتی لپ لپ
اشتراک گزاری مطلب