قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی

قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی
اصول پایه ای نانوشته و رازهایی در مورد ساخت تیزر تبلیغاتی که هیچکس به شما نمی گوید

قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی

قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی
چرا ساخت تیزر تبلیغاتی نگرانی ایجاد می کند

ترس از تیزر تبلیغاتی

قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی | خیلی از کارآفرینان نگرانند که بعد از سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و منتشر کردن آن چه اتفاقی می افتد، می ترسند افتضاحی ببار بیاید یا نتوانند آنطور که برنامه ریزی کرده اند محصول را به مشتری ارائه دهند،
نگران اینهمه هزینه و زمان هستند که روی محصول گذاشته اند.
اجازه بدهید همین اول کار بدون پرده پوشی یک واقعیت را بگویم، ترس تان بی دلیل است، هیچ اتفاقی نمی افتد، چون کسی محصول شما را امتحان هم نمی کند!
در واقع می توان گفت حدود ۸۵% شرکت هایی که تیزر تبلیغاتی شان در تلویزیون پخش می شود نیازی نیست نگران چنین مسائلی باشند، چون اصلا دیده نمی شوند، فقط تیزر تبلیغاتی شان پخش می شود.
قرار نیست ما هم مثل سایرین شما را با جملات دلفریب انگیزشی نوازش کنیم و امیدهای واهی بدهیم، کار ما یک کار علمی و بر اساس واقعیات است.
اگر تیزری بسازید که مشتری به آن توجه نمی کند، چه اهمیتی دارد که چه هزینه یا زمانی صرف آن شده است؟ یا وقتی قرار است چیزی بسازید که کسی آن را نمی خواهد، چه فرقی می کند چه مدل تیزر تبلیغاتی سفارش دهید.
شما نمی توانید تجربه حاصل از شکست را به بانک ببرید و روی آن وام بگیرید، کسی بابت تجربه به شما پول نمی دهد، قرار نیست با محصول معمولی و تیزر تبلیغاتی اشتباه به سمت شکست بروید.
اجازه بدهید همین اول حجت را با هم تمام کنیم، وقتی دقیقا نمی دانید قرار است چه نتیجه ای بدست آورید، حتی یک ریال دیگر هدر ندهید.
به این فکر کنید که چطور می توان ارزشی بادوام ایجاد کرد، به طوری که رقبا نتوانند خدشه ای به آن وارد کنند، در این صورت ما هم می توانیم با دانش و تخصص خودمان تیزر تبلیغاتی ای برایتان بسازیم که هدف شما را تقویت کند.

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی
قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی چه می گوید؟ آیا تیزر تبلیغاتی برای همه شرکتها مفید است؟ خیر!

چه زمانی ساخت تیزر تبلیغاتی به درد شما نمی خورد؟

واقع بینانه بپذیرید که تیزر تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیونی نمی تواند مشکلاتی خارج از محدوده ی تبلیغات و بازاریابی را حل کند.

زمانیکه قبلا قرارداد پخش با تلویزیون بسته اید و حالا دنبال این هستید که بودجه تبلیغاتی خود را صرف کنید تا از تخفیفات خاصی در پخش تیزر تبلیغاتی محروم نشوید.
این نشان می دهد هدف تبلیغاتی مشخصی ندارید و فقط می خواهید با تیراندازی بی هدف در آسمان بیکران غازهای وحشی را شکار کنید.

زمانیکه بودجه کافی برای ساخت و پخش تیزر تبلیغاتی ندارید و می خواهید وام بگیرید.
این نشان می دهد شما تبلیغات را با چوب جادو اشتباه گرفته اید و می خواهید ریسک نامعقولی را بپذیرید، راه بهتر این است که سرمایه گذار بگیرید.

زمانیکه هیچ وقت با مشتریان واقعی خود همکلام نشده اید و درد آنها را نمی دانید و تمام اطلاعاتتان بر پایه ی حدس و گمان است.

زمانیکه تصمیم گرفته اید تیزر تبلیغاتی را در رسانه ای پخش کنید که محدودیتهای فراوانی برای محصول یا تیزر تبلیغاتی شما دارد، این یعنی قرار است یک تیزر کسل کننده بسازید و منتظر معجزه باشید.

زمانیکه تصور می کنید با کپی کردن یک تیزر تبلیغاتی خارجی یا ایرانی می توانید موفق شوید، مثلا ساخت تیزری که همین الان نمونه اش را در هارد کامپیوترتان دارید، فراموش نکنید که تیزر تکراری توجهی را جلب نمی کند.

زمانیکه دنبال تبلیغات پر زرق و برق هستید تا برای مدتی هر چند کوتاه ارقام فروش را بالا ببرید تا برای خود یا سرمایه گذارن نمایشی از موفقیت را شبیه سازی کنید، چون خیلی زود برملا می شود.

زمانیکه فکر می کنید تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی زیاد است! چون ساخت یک تیزر تبلیغاتی در قبال تاثیر تجاری ای که می گذارد به صرفه است و خیلی از شرکتها سفارش می دهند.
ممکن است این طرز تفکر ناشی از یک ایراد عمده در پلن و استراتژی مارکتینگ شما باشد، یا محصول و خدمات شما هنوز امکان ارائه در سطح گسترده و برگشت هزینه های تبلیغاتی را نداشته باشد.

زمانیکه می دانید اگر منتشر کردن تیزر تبلیغاتی فروش شما را چندین برابر کند، شما امکان توسعه سریع و ارائه خدمات به مشتریان را ندارید.

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی

چرا تلویزیون اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی را در حد برچسب تخلیه چاه پایین می آورد؟

پول خرج کردن برای تیزر معمولی دیوانگی است!
قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی

پول خرج کردن برای تیزر معمولی دیوانگی است!

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی ارزشش را دارد؟ | پول خرج کردن برای تیزر معمولی دیوانگی است!، مگر اینکه برنامه شما این باشد که در لیگ ویدیوسازی کودکان و نوجوانان در اینستاگرام اول شوید!
ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک الان به صورت اتوماتیک یا آنلاین امکان پذیر است، دوره پول دادن برای ساخت تیزر رئال گذشته، هر کسی با یک گوشی هوشمند و چند اپلیکشن رایگان می تواند یک تیزر تبلیغاتی بسازد، علمی نیست، ولی بالاخره بعد از ۳۶۵ تا یکی گل می کند، گاهی اوقات از تیزرهایی که هر شب از تلویزیون پخش می شود هم موثرتر است.
حتی اگر پر هزینه ترین تیزرهای تبلیغاتی رئال را با کلی دکور بسازید، دیگر اثر چندانی ندارد، تکراری شده، چشم مردم پر شده، دیگر توجه نمی کنند، قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی به شما می گوید: هر چقدر زودتر متوجه شوید که دنیا تغییر کرده، فاصله ی بیشتری از رقبای خود خواهید گرفت.
ما قصد نداریم چیزی که بدست آوردن آن رایگان است به شما بفروشیم!
ما چیزی می فروشیم که کمیاب، با کیفیت و از همه مهمتر برای عموم دست نیافتنی است.
برای نتیجه گرفتن باید متفاوت بنظر بیایید، دوره و زمانه تیزرهای آبکی گذشته، صحبت کیفیت تولید هم نیست، ذهن مخاطب از ویدیوهای تبلیغاتی معمولی اشباع شده، نیاز به تیزر تبلیغاتی تازه و متفاوت دارد.
ما برای برند شما تیزر تبلیغاتی ای می سازیم که دیده شود، جلب توجه کند، چشمگیر باشد و حتی جنجال بپا کند، ما فقط  تیزر تبلیغاتی نمی سازیم، نوآوری و خلاقیتی را می فروشیم که چندین برابر هزینه اش به شما سود می دهد.

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی

برای نتیجه گرفتن از تیزر تبلیغاتی، توان حافظه و میزان توجه مخاطب را دست بالا نگیرید

قوانین نانوشته ساخت تیزر تبلیغاتی | حافظه کوتاه مدت ما می تواند محتوایی در حدود یک الی دو دقیقه را حفظ کند یا به صورت دقیقتر حدود ۵ الی ۹ آیتم، این همه محدودیت نیست، اگر قرار  باشد کاری با این اطلاعات انجام دهید، مفهومی به نام حافظه فعال (کوتاه مدت) مطرح می شود که نهایتا می تواند ۳ الی ۴ آیتم را بدون استفاده از کاغذ و ذهنی تحلیل کند، به عنوان مثال کمتر کسی می تواند ۳ عدد سه رقمی تصادفی را به صورت ذهنی و بدون کمک نوشتن با هم جمع کند.
حال خودتان در مقابل تعداد زیادی تیزر تبلیغاتی تصویر کنید، در هر تیزر گوینده می خواهد با اصرار زیاد شما را به یادگیری نام برند یا خرید محصولی ترغیب کند، آن هم مخاطبی که بی صبرانه منتظر است تیزر تبلیغاتی تمام شود تا سریال یا محتوای دلخواهش را ببیند،
قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی می گوید: جنجالی باشید
واقعیت این است که فقط تیزرهای تبلیغاتی چشمگیر و جنجالی دیده می شوند، حالا شرایطی را تصور کنید که مدتی است تیزرهای تبلیغاتی بسیار جالبی پخش می کنید، طوری که بیننده را سرگرم و مجذوب خود می کند، حتی ممکن است مخاطب به دلایلی منتظر دیدن دوباره یک تیزر تبلیغاتی خاص باشد.
چه می شود اگر تیزر تبلیغاتی محصول شما همان محتوای دلخواه بیننده باشد؟
براستی انتخاب یک کارآفرین هوشمند برای داستان تیزر تبلیغاتی چیست؟

چه اتفاقی می افتد اگر همه بودجه بازاریابی یکسال را فقط صرف ساخت تیزر تبلیغاتی جنجالی کنید؟
قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی

چه اتفاقی می افتد اگر همه بودجه بازاریابی یکسال را فقط صرف ساخت تیزر تبلیغاتی جنجالی کنید؟

قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی | شرکت هایی که بر اساس بازاریابی انبوه شکل می گیرند، محصولات کسل کننده می سازند. این شرکت ها مشکلات را دور می زنند، ویژگی های متمایز را کنار می گذارند و می کوشند محصولاتی بسازند که برای عامه مردم معمولی باشند. این شرکتها غذاهای بامزه را بی مزه می کنند و خدمات عالی را بدتر (و کمی ارزانتر) می کنند. آنها با قربانی کردن کیفیت برای رسیدن به قیمت کمتر به بازار می آیند.
حتی اگر بیننده تلویزیون نباشید بارها تیزر تبلیغاتی این محصولات شما را آزار داده، همه چیز تیزر تبلیغاتی آنها به یک جمله کلیشه ای ختم می شود، همین حالا گوشی تلفن را بردارید و ( از محصولات مزخرف ما که فقط برای پر کردن جیبمان ساختیم ) بخرید.
ده ها شرکت مصرف کننده محور که میلیاردها تومان صرف تبلیغ محصولات آبکی به بازار عمده می کنند. آنها اعتماد مخاطب به رسانه را از بین می برند و هویت هر تیزر تبلیغاتی که در مجاورتشان قرار گیرد تخریب می کنند، واکنش بیننده ثابت است، یا صدای تلویزیون را می بندد یا شبکه را عوض می کند.
بخش دوم بودجه های وحشتناک تبلیغاتی آنهاست، برای فروش یک محصول بی کیفیت باید هزینه های تبلیغاتی زیادی متقبل شد. تنها پارامتری که برای رقابت دارید قیمت محصول است و اگر رقبا بخواهند مقابله کنند، مجبور می شوید به سود حداقل راضی شوید.
ولی آیا تنها دلیل خریدار برای خرید، قیمت است؟ علم مارکتینگ می گوید، خریدار بر اساس ارزش خرید می کند نه هزینه، ارزش مجموعه ای از شرایط و پارامترهاست که قیمت جزء کوچکی از آن است، حتی ممکن است فقط بخاطر بانمک بودن تیزر تبلیغاتی شما، از شما خرید کنند.
حالا به این فکر کنید محصول شما جزو کدام دسته است، آیا خصوصیات و ویژگی های منحصربفردی دارد؟
آیا محصولات با کیفیتی دارید که می دانید اگر مردم خوب بشناسند مشتری شما خواهند شد؟
اگر جواب بله است، فکر می کنید با یک تیزر تبلیغاتی عادی و پخش آن در کنار محصولات آبکی، چه ذهنیتی از محصول خود برای مشتری می سازید؟ طبیعتا کسی با دیدن یک تیزر تبلیغاتی معمولی و کسل کننده برداشت نمی کند که محصول فوق العاده ای در کار باشد، پس آیا وقت آن رسیده که وجه تمایز خود را در تیزر تبلیغاتی و سایر تبلیغات خود هم نشان دهید؟ به نسل جوان که در این عصر غرق در تکنولوژی و چیزهای جدید و خلاق است نشان دهید که نوآور و خلاق هستید و چیزی برای ارائه دارید.
چه اتفاقی می افتد اگر امسال دست از بازریابی سنتی بردارید و  همه ی بودجه بازاریابی و تبلیغات خود را فقط روی ساخت چند تیزر تبلیغاتی جنجالی، خلاق و چشمگیر سرمایه گذاری کنید؟
براستی قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی و پیروزی و شکست هزاران نام تجاری چه چیزی به ما می آموزد؟
مثلا اگر بجای اینکه چند میلیارد تومان هزینه پخش تبلیغات تلویزیونی بدهید، کل بودجه ی خود را فقط روی ساخت تیزرهای تبلیغاتی ای تمرکز دهید که برند شما را بر سر زبانها بیاندازد، اگر بتوانید ۱۰ تیزر تبلیغاتی تا پایان سال سفارش دهید، و فقط یکی از آنها موفق شود چه می شود؟
و وقتی مسیر و ایده های مورد توجه مردم را یافتید و رسانه خود را ساختید، شاید دیگر لازم نباشد هر سال میلیاردها تومان هزینه نمایش تیزر تبلیغاتی خود در تلویزیون را پرداخت کنید.

تیزر تبلیغاتی بلندتک

چطور تصادفی عجیب مرا به یک برند جهانی مبدل کرد!
خلاصه داستان موفقیت Blendtec از زبان تام دیکسون

به چه درد شما می خوریم؟
شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی

به چه درد شما می خوریم؟

قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی | به عنوان کارآفرین ساختار ذهنی ما "می توانم انجامش دهم" است. به این معنی که وقتی کاری باید انجام شود، وسوسه می شویم آستین را بالا بزنیم و انجامش دهیم. اما اینکه وقت زیادی صرف انجام کارهایی کنید که در حوزه تخصص شما نیست یا وقتتان را هدر می دهد، می تواند به زودی برایتان گران تمام شود.

به خاطر داشته باشید پول منبعی تجدیدپذیر است، شما همیشه می توانید پول بیشتری کسب کنید ولی هیچ وقت نمی توانید وقت بیشتری بدست بیاورید.

نگرانی دیگر درباره ی برون سپاری یا تفویض وظایف است، کیفیت انجام کارهاست. آیا اگر تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی را بپردازم، آن را همانند وقتی که خودم انجام دهم انجام خواهند داد؟

جواب مشخص است، مستقیم سراغ حرفه ای ترین تولید کننده تیزر تبلیغاتی بروید، از تجربه و توان متخصص ترین ها برای ساخت تیزر تبلیغاتی خود استفاده کنید، ما در کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی به همین سبب دایما دانش و اطلاعاتمان را بروز نگه می داریم، برای اینکه بتوانیم جدیدترین و بی نقص ترین تیزرهای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

سعی نکنید خودتان آزمون و خطا کنید! چیزی که از آن آگاهی کافی ندارید به شما صدمه خواهد زد،
جزئیات فنی تولید و مباحث روانشناسی - تبلیغاتی زیادی هست که ممکن است کاملا به آن مسلط نباشید، به صورت خلاصه، وقتتان را صرف مدیریت کنید نه آچارکشی تبلیغاتی!
غم انگیز است که محصولی عالی، هدفگذاری درست و رسانه مناسب انتخاب کرده باشید و فقط بخاطر ساخت تیزر تبلیغاتی توسط یک غیر متخصص یا تازه کار شکست بخورید، اگر کارآفرین باشید می دانید که صحبت هدر رفتن پول نیست، زمان و فرصت ها ارزشمندترند.

جیم ران می گوید:

"یاد بگیرید چطور بزرگ و کوچک را از هم جدا کنید، بسیاری از مردم موفق نمی شوند، چون در چیزهای کوچک بزرگ می شوند."

تفاوت خدمات ما با دیگران

ویژگی های منحصربفردی که در هیچ شرکت تبلیغاتی پیدا نخواهید کرد

3.5/5

نظر یکی از دوستان خود را در مورد قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی بپرسید: