اخبار و مقالات تبلیغات تلویزیونی

تیزر تبلیغاتی بلندتک

تیزر تبلیغاتی بلندتک

تاریخ
تیزر تبلیغاتی بلندتک

تیزر تبلیغاتی بلندتک

چطور تصادفی عجیب مرا به یک برند جهانی مبدل کرد!
ساخت تیزر تبلیغاتی

چطور تصادفی عجیب مرا به یک برند جهانی مبدل کرد!

تیزر تبلیغاتی بلندتک | سال ۲۰۰۶ در یک ظهر گرم در خیابانهای یوتا قدم میزدم، حرارت اینقدر زیاد بود که احساس می کردم کفشهایم در حال ذوب شدن است، شرکتی که سالها برایش تلاش کرده بودم وضعیت خوبی نداشت، ما یک محصول عالی داشتیم که اگر مردم یک  بار از آن استفاده می کردند حتما مشتری ما می شدند، بازاریاب ها، شرکتهای تبلیغاتی و چند رسانه مطرح پیش فاکتورهای چند میلیون دلاری برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و پخش تیزرهای تبلیغاتی محصولم پیشنهاد داده بودند، ولی من بیشتر پول را صرف بهبود کیفیت محصول کرده بودم.
روی کاغذ شانسی نداشتم، اکثر اطرافیانم معتقد بودند بدون پرداخت هزینه های تبلیغاتی کلان، شانسی در بازار نخواهم داشت.
به این فکر می کردم که حتی اگر بتوانم چند صد هزار دلار جور کنم، چه تیزر تبلیغاتی ای بسازم که مورد توجه مردم قرار گیرد، محصول من یک مخلوط کن بود که از نظر خیلی ها یک چیز معمولی و تکراری است.
در افکار خودم غرق شده بودم که ناگهان خودم را وسط خیابان دیدم، در حالیکه یک موستانگ مشکی با سرعت به سمت من می آمد!

آشنایی با مارک

آشنایی با مارک

خوشبختانه راننده به موقع ترمز کرد و من فقط چند جراحت سطحی دیدم، دلیلی نداشت آمبولانس خبر کنیم، راننده پیشنهاد داد به بیمارستانی در همان حوالی برویم و من هم قبول کردم.
در مسیر صحبتمان گل انداخت، از قضا راننده مدیر یک شرکت تبلیغاتی عجیب و غریب کوچک بود که تابحال حتی اسمش را هم نشنیده بودم، چون همیشه بازاریاب شرکتهای تبلیغاتی بودند که سراغ من می آمدند و پیشنهادات خودشان را ارائه می دادند.
مارک (مدیر شرکت تبلیغاتی) آدم صریح و جسوری بود، می گفت اگر اجازه خلاقیت و جنجال آفرینی در ساخت تیزر تبلیغاتی را داشته باشد، برند و محصول من را بدون حتی یک دلار هزینه برای پخش تبلیغات تلویزیونی در آمریکا مشهور می کند، احمقانه بنظر می رسید.
(ولی بعدا اینکار را کرد، نه تنها در آمریکا، بلکه در جهان مشهور شدیم)

انواع ساخت تیزر تبلیغاتی

سبک های ساخت تیزر تبلیغاتی، انواع تیزر تبلیغاتی انیمیشن، تیزرهای رئال و صنعتی

ایده تیزر تبلیغاتی بلندتک

ایده تیزر تبلیغاتی بلندتک

وقتی به بیمارستان رسیدیم کمی در سالن منتظر ماندیم، دو کودک در حال بازی با وسایلشان بودند، یکی از کودکان در حال تلاش بود که اتومبیل و عقاب اسباب بازیش را با فشار با هم ترکیب کند تا به گفته ی خودش ماشین پرنده بسازد! مارک رو به من کرد و گفت بیا تام این هم ایده ای که دنبالش بودی!
کمی نگاه کردم و بعد مارک ادامه داد، مگه محصول تو مخلوط کن نیست ! بیا آرزوهای بچه ها رو محقق کنیم!، با تعجب گفتم منظورت چیه مارک؟! گفت: بیا قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی را دگرگون کنیم!، نگاه کن، فقط کافیه یکم عجیب غریب باشی، مردم چشمشون پر از تیزرهای معمولیه، مردم از دیدن تبلیغات کسالت بار و تکراری خسته شده اند، بیا چنتا تیزر تبلیغاتی بسازیم که چیزهای عجیب غریب رو با هم میکس کنیم نه میوه ها!
بعد دست کرد توی جیبش و گوشی آیفون ش رو بیرون آورد و با لبخند گفت چطوره از گوشی من شروع کنیم؟ من همیشه دلم میخواسته ببینم توش چیه!

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی استاندارد و ممتاز
قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن

ساخت تیزر تبلیغاتی بلندتک

ساخت تیزر تبلیغاتی بلندتک

چند روزی به موضوع فکر کردم، اول فکر میکردم این فقط شگرد او برای جذب مشتری هست، ولی خوب که فکر کردم دیدم ایده ی بدی هم نیست، سه روز بعد به مارک زنگ زدم و گفتم تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی ای که گفتی چقدر در میاد، گفت با توجه به نتایجی که ایجاد می کنه تقریبا هیچی!
 گفتم میخوام ببینمش و در مورد شرکت تبلیغاتی اش بیشتر بدونم، اینطوری شد که کمپین تبلیغاتی "ٌWill it blend " رو در یوتیوب راه اندازی کردیم.
ایده تیزرهای تبلیغاتی ساده بود: فقط هر چیزی رو بریز توی مخلوط کن!
حالا یک برند جهانی ( بلندتک ) با میلیون ها مصرف کننده دارم، بدون خرج کردن حتی یک دلار برای پخش تلویزیونی.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

فرآیند سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی از ابتدا تا انتها چگونه است؟


با توجه به اینکه ویدیوها مستقیما از سایت یوتیوب بارگذاری شده، جهت مشاهده ویدیوها نیازاست از فیلتر شکن استفاده کنید.

موفقیت تیزرهای تبلیغاتی بلندتک

موفقیت تیزرهای تبلیغاتی بلندتک

داستان موفقیت تام دیکسون مدیرعامل و موسس شرکت بلندتک، یکی از نمونه های موفق چرخش تبلیغات به سمت تکنولوژی های ارتباطی جدید است، این کمپین تبلیغاتی، با اتکا به تیزرهای تبلیغاتی ساده ولی جنجالی، توانست میلیون ها بیننده در سراسر دنیا بدست آورد.
ایده ی آنها ساده بود! مخلوط کن قوی بلندتک می تواند همه چیز را با هم مخلوط کند!
و این مفهوم را با استفاده از چند تیزر تبلیغاتی در یوتیوب به نمایش گذاشتند، چند هفته ی اول خیلی سخت گذشت ولی کارآنها دهان به دهان منتشر می شد، خیلی از مردم کنجکاو بودند بدانند چه اتفاقی برای گوشی آیفون یا آیپد (که آن سالها بسیار پر سر و صدا شده بودند) می افتد.
میلیون ها نفر در هفته های بعدی از ویدیوی آنها بازدید کردند، کار به جایی رسید که چند شبکه تلویزیونی هم بخش هایی از فیلم تبلیغاتی آنها را به عنوان خبر نمایش دادند ولی اینبار بدون ارسال فاکتور چند میلیون دلاری.
ساخت این تیزرهای تبلیغاتی تا چند سال بعد همچنان ادامه پیدا کرد و پر مخاطب ماند و میلیون ها دلار درآمد برای مارک و تام که حالا به دو دوست قدیمی بدل شده بودند به همراه داشت.

تصمیم شما برای آینده ی شرکتتان چیست؟
ساخت یک تیزر تبلیغاتی تکراری و خسته کننده و صدها بار پخش در تلویزیون با هزینه ای بالغ بر چند ده میلیارد تومان؟
اگر واقعا به این باور رسیده اید که مردم به چه دلیل برند شما را مشهور می کنند، ما هم آماده ایم تا با ساخت تیزر تبلیغاتی برای شما، بهترین دوست و همراه شما در این موفقیت باشیم.
و البته امیدواریم مجبورمان نکنید مثل مارک، در خیابان ها با اتومبیل بدنبال شما بگردیم.

۷ روش فریبکاری شرکت های تبلیغاتی

۷ روشی که شرکت های تبلیغاتی زرد فریبتان می دهند
چگونه در تله بازاریابی تبلیغاتی گرفتار نشویم؟

4.5/5

نظر یکی از دوستان خود را در مورد  تیزر تبلیغاتی بلندتک بپرسید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا کد امنیتی را وارد کنید: *